【深夜聊天】7日極速減肥瘦身美白旺桃花的方法!用最佳狀態準備約會! - OneCaratBeauty 香港免費醫美溶脂教學平台

OneCaratBeauty 香港免費醫美溶脂教學平台

香港免費醫美教學平台

Hot

Post Top Ad

【免費資詢體驗】


REJU 瑞士年輕科學,正版熱光溶脂,高效健康醫美產品

⇨網站:http://www.reju.hk
⇨Whatsapp免費資詢了解:https://wa.link/yrp6bg


2017年2月5日 星期日

【深夜聊天】7日極速減肥瘦身美白旺桃花的方法!用最佳狀態準備約會!

好多桃花運好旺嘅人,都有佢成功吸引到人嘅地方。其實要催旺自己嘅桃花運,唔係咁難。尤其是係情人節佳節當前,就更加要做好準備,無論你戀愛中又好,等待幸福降臨又好,今日就同大家分享幾個戀愛運氣秘密,幫助你加強自己嘅「桃花運」之外,七日之內變靚變瘦!閃閃亮亮咁出現對象面前,用最佳勝利者狀態迎接呢一日!

 

 

 
(BigBang太陽同閔孝琳修成正果,恭喜恭喜)

情人節前最後衝刺

情人節都係一個重要嘅日子,自己有無花收,有冇特別節目,之後究竟去浪漫晚餐,定係孤家寡人,都好取決於之前嘅準備功夫!

無論你一個人又好,兩個人又好,有追求者又好,定係未知道又好,你都要爭取機會,要自己主動。能夠以最佳狀態出現,成功渡過一個難忘、有人溝或者令對方受溝嘅情人節,唔係靠幻想,而係靠計劃同行動!

幸福同埋戀愛嘅機會,有時會不知不覺之間降臨。千祈唔好以為一定要好後生好靚,先至有機會。亦都千祈唔好以為要成功溝女溝仔,要用好多錢。其實好睇你對象想要乜嘢。每個人都渴望被愛,今日教你嘅嘢就會增加你嘅機會。

今日分享下催旺桃花運嘅秘密小貼士,亦都分享下點樣可以用最靚、最佳狀態去渡過呢個情人節。希望大家今年都做讓人羨慕,大把人爭住溝嘅男神女神,而唔好做人地口中嘅「肥宅」、「毒L」、「豬扒」、「二手飯」!

今次教大家嘅催旺桃花方法,亦都會一步一步咁樣教你點樣可以係幾日之內,成功到達巔峰狀態,美白,纖瘦,容光煥發,充滿幸福氣場,準備迎接情人節!

情人節嗰日搞得掂,可以係你幸福一生嘅序幕!




(荷里活電影La La Land大收,令到大家好嚮往拍拖嘅甜蜜感覺)

一啲人緣極好,桃花勁旺嘅人,其實有佢嘅良好習慣,令到人際關係非常之旺盛。佢哋嘅秘密,今日就會同大家分享。

你對我哋咁好,我會繼續向你和妳傾注「希望」與「愛」!


增強桃花運方法:用口頭禪改變氣場

如果你想搵到一啲高質素嘅伴侶,都一定要留意,自己嘅口頭禪究竟係旺桃花定係唔旺桃花。

好多人每一日都係不停時候一啲負面嘅嘢。每一日嘅口頭禪,就係話自己或者批評其他人係剩女、剩男、冇人要、嫁唔出、冇錢等等。

如果你要增強你自己嘅桃花運,就唔可以再講呢啲負面嘅說話。

你知唔知道,口頭禪,可能影響你嘅桃花運!

拍拖又好,交朋友又好,其實好多人最怕,就係俾人拒絕。如果你平時講嘢嘅口頭禪,都係批評,負面,就正正代表你自己缺乏自信,亦都缺乏包容人哋嘅心。

今日開始,你講嘅口頭禪應該係:
「嘩好靚呀!」
「多謝你!呢個諗法都唔錯」
「多謝你嘅邀請!」
「我想了解更加多,講比我知」
「無所謂啊,同你一齊就夠啦!」
「你放心,有我」
「真係好叻」
「同你一齊好開心」

好多男神女神都知道一個秘密。桃花旺好運嘅人都知道,佢哋嘅秘密,除咗樣貌見得人之外,最重要就係俾人一種「接納」嘅感覺。

你留意吓你身邊桃花運比較強勁嘅朋友,佢哋都會散發出一種容易接立別人,唔會隨便拒絕別人嘅氣場。如果你想同返我好似佢哋咁旺盛,你就要學識好似佢哋咁樣,個心裏面講:

「我可能跟你交往」
「雖然你唔係完美,我未必一定會拒絕你」
「你有機會」
「只要你再做多一步,我就會同你發展」

有時呢啲野你鍾意講出口又得,唔講又得。只要你對住適當嘅對象,你個心不停諗住以上呢幾句,就會散發出一種邀請人哋你了解你嘅甜蜜氣場。


增強桃花運方法:用手機寫下夢想

好多人成日都話,好羨慕人哋可以拍拖,或者搵到一啲高質素嘅伴侶。但係當你問佢,點解你唔去做一啲野,主動去認識多啲人呢?佢就會好多藉口,個冇時間,朋友圈子唔啱,好攰等等等等。如果你真係有心想催旺自己嘅桃花運,我就會勸你,用你嘅手機寫低你嘅夢想,例如話,我想搵一個男朋友係有以下嘅條件。然之後每日都睇一次!

唔好睇小寫低呢一個動作。佢會幫你由「幻想」,變成「計劃」!即係手機裏面非常之方便,得閑攞出黎睇下,就會增加你嘅專注重心,亦都令到你更加主動去認識唔同嘅人,唔會成日留係屋企。


增強自己桃花運方法:每朝肯定自己,講10次正面自我肯定嘅說話

如果你有啲經常有拖拍,好容易識到異性(或者同性,睇下你嘅性取向係點)嘅人,你都會發現佢哋嘅自信心係好夠。並唔會係人地面前因為缺乏自信而口啞啞或者做出一啲奇怪嘅異常舉動,所以你自己都要每日提升自己嘅自信心。其中一個方法,就係每日都起身嘅時候對住快鏡講10次以下嘅說話。

「我係高富帥,瘦白甜,我會注意自己飲食,要纖瘦同靚,唔做豬扒!」

「我努力工作,並且做喜歡嘅工作」

「我嘅收入超過某個數目」

「我係特別嘅人,所以要愛惜自己,所有對身體無益嘅嘢,包括藥物同垃圾食物,我唔會掂。」

如果佢持之以恆,朝早起身嘅時候,都要返嘅諗10次以上嘅對話,你就會每朝都記得自己其實想要乜嘢,然之後每一次實咁樣執行!自信心亦都會每日隨之而增加!


增強桃花運方法:執房

講起增強桃花運,好多人只係諗起點樣去打扮自己。好少人會諗到清理房間,都係催旺桃花旺嘅方法之一!

你睇下啲桃花運旺嘅人,通常,都係好識打理自己生活嘅人!

想加強自己嘅桃花運,你嘅當務之急,係打掃!

如果你依家仲係所謂嘅宅男、剩女,就要檢查一下自己嘅房間係咪清潔。好多毒男、剩女、豬西間房都係非常之污糟邋遢,點解呢?因為佢哋覺得拍拖嘅機會好渺茫, 所以連房都費事執!

但係你咁樣嘅狀態,點會吸引到一啲高質素嘅人呢?你自己都未準備好,唔可以奢望別人出現!

我睇咗啲大陸dating節目,有一句說話,我覺得好啱用:「你若盛開,蝴蝶自來!」

要真正加強自己嘅桃花運,就要令到佢嘅房間隨時都乾淨,整潔,魅力,即使有人客隨時光臨,你自己都有好好嘅準備!亦都因為你自己準備好,你有好強嘅自信心,知道如果突然出現對象,想返屋企「食糖水」,你都已經隨時準備好!

冇用嘅雜物要清除
過期化妝品清除
唔啱着嘅衫全部掉
一年以上冇用過嘅嘢掉
過期雜誌書刊全部扔晒

你要製造一個令人見到都唔會難為情嘅房間。要去到突擊檢查都ok嘅狀態!

你嘅房間乾淨利落,整潔,就自然有一種歡迎氣氛。

房間係舒適,可以享受親密時光嘅地方。

俾個小帖士你,每晚點燃香薰蠟燭,或者設置小光源。夜晚熄咗大燈之後,仍然有一啲溫馨、溫暖嘅光源,好適合親密時光。而且香薰或天然精油迷人嘅香味,製造出一種意境。白茶、茉莉花、玫瑰、薰衣草等等嘅香味,都好適合房間使用。你自己一個人住,定係有朋友想來活動,你每日都喺一種幸福嘅氣氛裏面沉睡。

記住如果有人嚟你度過夜,你就要記得房間裏面要拿走家人合照,冇人想喺家人監督下同你親密!


增加桃花運方法:護髮

好多生活上嘅小節,好影響得到你係人地心目中嘅印象,究竟你係唔係一個可愛嘅人。

如果你要擁有強勁嘅桃花運,人見人愛,你嘅頭髮就要時刻保持乾淨,無異味,要柔順可愛!

我會大聲話俾你知:「粗糙低質嘅頭髮,只適合粗糙低質嘅人生!」

如果你情人節有約,或者有機會有可能俾人約,就一定要呢幾日做好護髮嘅功夫。有錢就梗係去一啲專業嘅salon做啦。但係其實出街或屋企都冇所謂,基本嘅護髮、焗油、深層保護,香港好多專門出售美髮用品嘅鋪頭地方都買到,超級市場都有。

就算一啲容易超市搵到嘅頭髮護理牌子好似都好,一兩個重點修護treatment,都會係大日子帶來效果。適當嘅護髮同埋髮尾油,可以令你短時間之內頭髮回復生氣。(個人認為Dove頭髮護理精油最好用,最適合急救)

可愛嘅頭髮,代表你有心經營你自己,亦都係對追求者、男朋友嘅尊重。

如果你真係咁好彩,嗰日收到花,或收到唔同人送來嘅花,你都想即刻影張相留念。如果準備好經過悉心打理,有光澤的頭髮,就最適合自拍!

柔順、光亮、香噴噴嘅頭髮,係人都鍾意!


增強桃花運方法:做Facial

情人節或者其他重要嘅約會之前,一定要做好面膜補水急救!

約會前一晚面部吸收足夠水份,就可以防止皺紋嘅出現。無論你男定女,擁有年輕嘅外表,你一定着數。呢啲時候你平時買嘅高級護膚品好似La Mer、SKII就最適合使用。

約會前三日,再重點用生物纖維面膜補水(最好選擇小分子透明質酸),令到皮膚水潤,好有光澤,美白。我會推薦mediheal、Kose、Dr Wu。

如果你有Clarisonic洗面機就於約會之前兩三日使用一次,去除死皮,令皮膚回復光澤。如果有Glamglow就用埋。

如果經濟許可就出街做一次美容spa。香港一啲好嘅美容中心spa好似L'Occitane、Mandarin、Four Seasons、Chuan Spa都提供一啲大日子之前嘅護理。如果經濟條件有限,一啲屋邨嘅美容中心簡單護理,都幫得到你去死皮同埋增加淋巴血液循環,令面色更加均勻光亮。

如果你嘅對象約你食飯,你仲有幾日時間準備,之前果幾晚就要做好保濕嘅功夫。神仙水、面膜,真係唔可以懶。千祈唔好係重要約會之前做高敏性醫學美容,以免發生皮膚敏感狀況,影響形象。


增強桃花運方法:新底衫褲,可創造美好形象

有冇發現一啲桃花運好高嘅人,連底衫褲,同一般人都唔同?

同執好房間嘅原理一樣,情人節或其他重要約會之前,你有機會會同對方有親密嘅接觸。呢啲時刻,甚至之前嘅一個星期,都要換新買底衫褲,嚟準備突如其來嘅親密!

通常女神男神會有一個限期,內衣褲只會着一年。一年之後就立即換新嘅,咁樣,自我感覺都會好啲。


增強桃花運方法:整理社交媒體,將自己置於正面、樂觀消息之中

要做到吸引人嘅男神女神,就要時刻發放正能量。日日喊苦喊忽,唔開心嘅人,只會減低你自己嘅桃花運,同埋搵到適合對象嘅機會。

你嘅目標,就係要吸引一啲好質素嘅人出現!

所謂嘅桃花,係粉紅嘅光芒,就係一種「邀請,接納,同行」嘅氣息。

美滿嘅桃花同人際關係,就唔可以係悲傷同憤怒、自卑嘅狀態之下共同出現。桃花運係唔可能響呢啲情緒之下綻放。

所以,如果你真係想搵一個好嘅男朋友女朋友,就要注意自己嘅社交媒體。我會建議你迴避消極facebook、電視。有啲人只會發表不安、人心叵測、憤怒情緒。呢類嘅朋友就唔需要來往咁多。同時將負能量人、情緒變差嘅newsfeed刪除,亦Unfollow所有負面人士。

Facebook、Instagram媒體好好,可以俾你選擇到你想接收嘅訊息。聰明嘅人,就梗係選擇正面、樂觀嘅訊息啦,咁樣會令到你自己長期都處於一種戀愛中嘅狀態,發放出令人想追求嘅氣息。

當你每一日都沐浴喺幸福、感謝、喜歡、欣賞、有趣、溫柔、仁愛情緒裏面,你對人嘅氣質都會唔同!亦都令到適合嘅人更加容易出現!


增強桃花運方法:舊情人禮物,只留一兩件

好多人會下意識咁樣收藏左好多上一段感情大陸你嘅禮物、信件、message等等。如果你真係想向下一段感情進發,我就會勸喻你,將一啲過期嘅紀念品刪除,只保留一兩件最刻骨銘心嘅。咁樣,你先至會響心理上同埋實際上,騰出空間,你自己下一段戀情嘅機會!


增加桃花運方法:早睡早起

早睡早起,點解會幫得到你增加成功戀愛嘅機會呢?

其實,係有原因架。每個人嘅身體,都會跟隨生理時鐘,有一定嘅分泌。其中荷爾蒙嘅分泌,就會係夜晚進行。每晚如果準時10點、11點之前訓,生長嘅荷爾蒙就會分泌,而你作為男人或女人嘅荷爾蒙,亦都會係呢個時間出現。相反,如果你每晚都捱夜,你嘅荷爾蒙就會分泌不足。會導致你殘、攰、性方面嘅吸引力一定亦都會下降。所以如果你要吸引到其他人,早睡早起好緊要!


增加桃花運方法:健康減肥

係人都知道,身形好fit嘅人,特別惹人鍾意!個個都想男朋友女朋友好似韓星咁樣啦。

如果你喺約會大日子之前,最佳狀態出現,我就勸喻你之前嗰七日一定要食得好健康!你要面尖尖,纖瘦,可愛!一定唔可以做豬扒!

你記住,桃花運強嘅人,體內有源源不絕嘅希望,而唔係脂肪。

健康身體,有幸福感,兩者係共生。

當你戀愛幸福時,你會變瘦。

當你唔開心,就易暴食,肥。

二十世紀小説家Francoise Sagan講過,「不幸福會令人變肥」。

聰明飲食,纖瘦,就代表左你有能力去掌握、掌控自己人生。

肥胖,就代表你無活力,失去自信,正因為心理狀態差,你就易肥。

你要健康要瘦,因為可以散發出「我好珍惜自己、看重自己」嘅自信。

好多韓國人都話,點解一定要將自己身材打理得咁好呢?因為係佢哋嘅文化當中,身材好,係對對方一個警告!話比對方知,自己仍然好有吸引力,千祈唔好以求其對我,你要當我公主王子!

我個網站有一個分頁叫做減肥瘦身,有大量嘅資料,請隨便參考。簡單來講,就係多菜,多蛋白質,少量嘅碳水化合物,同埋唔食零食。千祈唔好飲高糖飲品!

High Protein + High Fiber + Low Carb 就係成功要訣!就算只為至七日,都會見到效果!

呢個係好好嘅方法,激勵自己唔好鬆懈!


增加桃花運方法:學習財經新聞、體育新聞

好多人未必知道,睇新聞,尤其是財經新聞同體育新聞,同增強自己戀愛運有咩關係呢?其實,關係係好大。好多人係沉迷於打機、AV、打麻雀、睇娛樂新聞、講是非,對於一啲真正嘅世界大事,或者經濟新聞,或者國際球星消息一無所知。你咁樣嘅質素同埋程度,有質素嘅人點會睇你睇得上眼呢?

要做個大方,出得大場面,唔會失禮人嘅人,就一定要確保呢方面嘅知識。每日都要睇一啲關於世界嘅大事,對於一啲經濟嘅訊息,最好都瞭解多啲!其實網上都有好多投資、銀行業、經濟訊息,報章亦都有經濟同運動嘅副刊,一定要每日都閱讀!以增加自己談話嘅本錢。就算你心目中嘅對象出現,你的都有足夠嘅專業知識同球類興趣可以討論。而唔係一講一啲高深啲嘅話題,你就完全無話可說。

要做到口才好,話題不斷,吸引到其他人,就要注意自己知識吸收!


增強桃花運方法:預先安排週末行程

有冇發覺桃花運旺嘅人,都係比較有主見,有計劃嘅人?通常啲人無論係工作或者私人娛樂方面,都有一定嘅計劃同埋意見。呢啲人亦都比較擅長計劃,而唔係懶散消沉咁樣生活。

百無聊賴嘅人,無事可做,並唔吸引!

所以我會建議大家,每個禮拜都做好周末嘅規劃。具體講明想點做,尤其係如果有機會約會,就更加要做多少少準備嘅功夫,例子,就好似下面咁樣:

週末
9am,享用早餐,健康一日
10am,去豪華健身室做gym
1230pm,去Pacific Place Thai Basil食泰國菜
2pm,去Lab Concept試用護膚產品、參觀香港公園
4pm,去小西灣參加義工活動
8pm,同男朋友去TST天台cafe,順便到city super採購食材下星期屋企煮食
10pm回家休息、閲讀、點香薰、做mask保養肌膚

咁樣會俾對方約會對象一種被重視嘅溫馨感覺,你都等對方知道你其實好忙,亦都有好多社交生活,並唔係二十四小時隨傳隨到可以等佢,人哋對你嘅尊重,信心同埋印象分亦都會增加。


總結:努力營造你一輩子的幸福

以上所講嘅種種方法,其實都係令你變成一個更加可愛嘅人,有可愛嘅外表同埋令人鍾意嘅性格。

希望你今個季節,桃花盛開,人見人愛。

桃花運,係一輩子嘅努力。而收穫,就係一世人嘅幸福。


瘦身美體





Related

Post Top Ad