【香薰】香港香薰蠟燭推薦 + bath and body works蠟燭香港購買方法(最新完全版) - OneCaratBeauty 香港免費醫美溶脂教學平台

OneCaratBeauty 香港免費醫美溶脂教學平台

香港免費醫美教學平台

Hot

Post Top Ad

【免費資詢體驗】


REJU 瑞士年輕科學,正版熱光溶脂,高效健康醫美產品

⇨網站:http://www.reju.hk
⇨Whatsapp免費資詢了解:https://wa.link/yrp6bg


2016年1月19日 星期二

【香薰】香港香薰蠟燭推薦 + bath and body works蠟燭香港購買方法(最新完全版)

係香港買香薰蠟燭,好多人只係識得去一啲高價牌子例如Jo Malone同Diptyque,明明係貴到堅離地,仍然好似着咗魔咁樣瘋狂購買。當然,有啲人真係好鍾意某些牌子嘅香味,但係更多人係因為唔知道點樣去買到又平又好用,而且符合自己預算嘅香薰蠟燭。其實喺香港有好多渠道買到唔同嘅高質蠟燭,基本上每個價錢預算都可以搵到好多選擇,下次就唔需要一定買Jo Malone、Sabon同Diptyque。


香薰蠟燭嘅功效同好處

香薰蠟燭雖然唔可以用嚟做香薰治療(下面會詳細解釋)但亦有唔少嘅好處。第一,就係可以喺天氣寒冷嘅時候帶來一點點嘅溫暖,唔需要一定買暖爐,着羽絨咁大陣仗。只需要點一個小小嘅香薰蠟燭,房間就會一室華麗花香,而且溫度都冇咁涷,係寒冷嘅冬天就相當好用。第二,就係助眠嘅作用。香薰蠟燭本身會點燃新鮮空氣,變成二氧化碳,對於一啲精神過分活躍又訓唔到覺嘅人,喺暖和舒緩嘅情況下,有催眠嘅作用,係用易啲瞓覺。


香港香薰蠟燭推薦:Bath and Body Works Candles Hong Kong (包括點樣香港購買)

其實喺香港買好用嘅香薰蠟燭,話難唔難,話易唔易,好多人只係識得去IFC、Lane Crawford、 Harvey Nichols或香薰專門店裏面,呢啲地方係有好多世界各地頂尖一線品牌嘅香薰蠟燭例如Jo Malone、 diptyque,但係佢哋賣嘅香薰蠟燭都超過500蚊起跳。其實如果你識買嘅話,就可以搵到好多好多選擇。

我之前特別介紹咗Jo Malone以外,7種較為正常價錢嘅香港香薰蠟燭選擇。今日我就想特別推薦我經常買嘅BBW。

Bath and Body Works (BBW)係美國非常著名嘅個人護理品牌,佢嘅香薰蠟燭選擇係多到你唔信。BBW嘅香味相當持久,而且香水師製作嘅時候,佢嘅香味都充分反映左唔同嘅環境、材料、想像同氣氛,有時係Island Waters, Love and Sunshine, Moonlight Path,Island Margaritas,Cozy Cabin,Winter Sun等等。總之香氣味道繁多,有啲係形容節日,有啲係形容某些外國地方嘅旅遊記憶,有啲係形容甜品。Bath and Body Works Candles最犀利嘅係,佢能夠用一個非常貼切嘅名字形容抽象嘅香味,而且發現佢嘅命名好貼切恰當!

Bath and Body Works係價錢抵用而且好用嘅香薰牌子,一個大size嘅3 wick candle三頭香薰蠟燭,官網賣$22美元,運到來香港都只係大概港幣$200左右。而且可以用好耐,起碼兩個月,對於鍾意每晚都點香薰嘅人嚟講,呢個會係非常好用嘅選擇。

BBW最大嘅好處係,可以選擇嘅品種真係好多!而且唔只係玫瑰、薰衣草呢啲簡單嘅香味,佢有好多經過調香師特別設計嘅品種,係獨家製造,出邊根本買唔到質素相近而價錢都係咁抵用嘅香薰蠟燭。

暫時Bath and Body Works喺香港係冇獨家官方代理,我知道佢喺澳門、新加坡都有官方專門店,所以好多香港人就唯有靠買水貨,格仔鋪,網店等等交收。好多時網店入貨都一件起兩件止,一般系列都唔齊,而且如果網店係純網上交易,無實體店,就只能夠靠想像同名字了解蠟燭嘅香味,始終爭小小。






而喺旺角百寶利商業中心、好景、旺角中心、銅鑼灣廣場等等地方,都有水貨嘅Bath and Body Works香薰蠟燭賣,就算搵到黎香港價錢都唔貴,都係$200內,個好處係隨時都可以聞下香味。


Nest香薰蠟燭@Lane Crawford

呢個品牌嘅蠟燭就會比較貴少少,但係香薰嘅味道就相當之獨特,完全可以了解點解佢可以賣呢個價錢。


Cochine香薰蠟燭@Lane Crawford

Cochine呢個品牌嘅宣傳相當之揼本,而且整個廣告係喺越南西貢拍攝,其中用咗好多法國殖民地佈置、古蹟、標榜嘅就係西貢越南嘅異國風情。香薰蠟燭本身用左好多靑檸,香草為主嘅香味,淨係睇廣告都感到非常之賞心悅目!不過,真係用過啲產品就發覺真係非常之中伏。香味本身真係麻麻,普通平價料,冇乜特別,唔知點解價錢會咁貴!


潮流家庭用品店Zara Home、LOG ON、Franc Franc

Zara home、Log on、Franc Franc都有香薰蠟燭賣。對於有興趣試用香薰蠟燭(入門買手)嘅人,Franc Franc平平地嘅香薰蠟燭都算係一個唔錯嘅選擇,但你要睇清楚,一般來講Franc Franc係賣返自家品牌OEM嘅產品,雖然佢嘅包裝好唔同,好似賣緊好多嘅牌子,有啲亦都唔會寫上零售店嘅名字,但係你仔細留意產品本身,就會發現其實好多係Franc Franc自家代工產品。對於香薰蠟燭有研究嘅人都會知道呢個產品嘅成本其實真係好低,只係一啲廉價嘅香精、工業香料做成,值唔值得呢個價錢就真係見仁見智。

當然Franc Franc佢亦都有一啲比較出名嘅外國牌子例如Voluspa,如果真係要買,我就會建議你買呢種。


淘寶買香薰蠟燭!?咪制!

好多香港玩開香薰蠟燭嘅人,都會心思思上淘寶買。呢呢個方法我就唔建議,因為以下幾點。第一,香薰蠟燭嘅成份,一般來講都有規定,以防是有害嘅致癌物質,對人體造成健康嘅威脅。大陸有冇執行,就好難講,所以我自己係絕對唔會買大陸做,無牌子嘅山寨香薰蠟燭。

而且根據中國法例,香薰蠟燭係危險品,淘寶網店都未必會直接送來香港,都會要求你用集運,用灰色渠道運來香港等等,送貨嘅成本同埋時間又會增加。

係淘寶上面亦都有一啲疑似係名牌嘅香薰蠟燭,價錢大概係專賣店嘅七八成左右。有啲相片都非常之粗糙,令我真係懷疑佢會唔會又係山寨A貨。我係絕對唔會相信任何係淘寶上面係Jo Malone同Diptyque嘅產品。


外國高級百貨公司官網訂購

另一個選擇,就係直接玩最貴嘅香薰蠟燭。好多香港人焗住買兩三個牌子好似jo Malone,但係其實外國香薰市場相當成熟,基本上無論係美國、法國都有好多好多海量嘅選擇。如果係諗住送禮,就真係冇必要送Jo Malone,因為真係好鍾意香薰嘅人其實未必會欣賞咁簡單嘅大路選擇。所以你可以考慮網購由紐約百貨公司Saks、Bergdorf Goodman、Nordstrom,佢都有好多香薰蠟燭可以送來香港。


貴價香薰蠟燭會用全天然物料?

好多對於香薰、香水認識唔係好多嘅香港人,就好容易比一啲推銷員誤導,好多人以為,高級昂貴嘅香薰蠟燭就會使用全天然嘅材料,一啲平嘅香薰蠟燭就會用人工材料。呢個諗法係大錯特錯!如果只係用植物精油,製造出來嘅香薰蠟燭根本不能夠亦唔會有濃烈嘅香味!呢個係事實,所以所有有濃烈香味嘅香薰蠟燭都係經過人工香料嘅調製!同香水一樣,通常最芬芳又富有層次感,清新香味嘅香水係包含咗天然材料與及人工香精,純天然材料可以組合成嘅香味其實真係唔多。所以可以好肯定咁話俾你知,好多人以為買Jo Malone、Laura Ashley就係用全天然材料,呢個係大錯特錯。好多時以為用貴價香薰就好啲,純粹係心理作用。


香薰蠟燭嘅安全考慮

喺外國,香薰蠟燭嘅安全性都會有安全條例嘅保障,所以我會建議你盡量去買一啲外國嘅產品,一般來講中伏嘅機會都會比大陸產品低。

點香薰嘅時間其實唔需要多,每日只會點二十分鐘其實都相當足夠。如果超過一個鐘,香薰蠟燭可能會燃燒左好多房間裏面嘅新鮮空氣,導致二氧化碳過多,所以使用香薰蠟燭都係適可而止。




Related

Post Top Ad